Εγώ «Like», εσύ «Retweet», αυτός «Connect»
Πρόκειται για τα 3 πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα: Facebook, Twitter και Linkendin.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2012, το Facebook έχει διεισδύσει στο 77% του ελληνικού πληθυσμού που χρησιμοποιεί Internet. Οι μισοί από τους χρήστες του, είναι κυρίως παθητικοί λειτουργοί, παρακολουθώντας απλά τις εξελίξεις και τις ενημερώσεις των «φίλων» τους. Βασική ενέργεια των χρηστών κατά 50% είναι το "Like", ενώ επόμενη σε προτίμηση είναι η ανάρτηση σχολίων.
Για το Twitter, το 73% των χρηστών παρακολουθούν τις εξελίξεις παθητικά, ενώ λίγοι περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι γράφουν το δικό τους "tweet". Σχετικά με τους προβληματισμούς που προκύπτουν από τη χρήση του Facebook και του Twitter, φαίνεται πως συγκλίνουν οι χρήστες των δύο μέσων, με περίπου τους μισούς να δηλώνουν ότι λαμβάνουν ανακριβείς και αντιεπαγγελματικές ενημερώσεις και κάποιους να λαμβάνουν σεξιστικά ή ρατσιστικά σχόλια.
Το τρίτο μέσο και γρήγορα αναπτυσσόμενο στη χώρα μας λόγω της αυξανόμενης ανεργίας, είναι το Linkedin, με 10% διείσδυση στους χρήστες Internet και χρήση κατά 79%. Συγκεκριμένα, 74% των χρηστών είναι άνεργοι που αξιοποιούν σελίδες που τους ενημερώνουν για νέες θέσεις εργασίας και για επιμορφωτικά σεμινάρια νέων τάσεων και αντικειμένων που ζητά η αγορά. Έτσι, άνεργοι ηλικίας 24 - 44 ετών, με προπτυχιακές ή και μεταπτυχιακές σπουδές, δηλώνουν σε ποσοστό 59%, ότι χρησιμοποιούν το Linkedin ως μέσο ανεύρεσης εργασίας.
.
...επιμέλεια: Ελευθερία Τζώη
0Comments
Δημοσίευση σχολίου
γράψε το σχόλιό σου...