Back to Top

Ίσως ο Χριστός δεν έχει υπάρξει ποτέ

Ιστορικός ερευνητής υποστηρίζει ότι ο Χριστός δεν υπήρξε ποτέ και πώς πρόκειται για ένα μυθικό πρόσωπο.

Ο Μάικλ Πόλκοβιτς μελέτησε 126 συγγραφείς που έζησαν την περίοδο του Χριστού και κατέληξε στο ότι πρόκειται για έναν φανταστικό χαρακτήρα που εφηύραν οι χριστιανοί για να έχουν μια εικόνα να λατρεύουν. Σε όλα τα κείμενα, δεν βρήκε καμία σχετική αναφορά προς το πρόσωπό του, εκτός από μια.

Σχετίζεται το σωματίδιο Χιγκς με τη βαρύτητα;

Εάν υπάρχει σχέση, θα έχει σημαντικές συνέπειες στη φυσική, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα

Αν σχετίζονται, θα επηρεάσει ένα πλήθος από κλάδους όπως είναι για παράδειγμα αυτός της κοσμολογίας, όπου ήδη ερευνάται η πιθανότητα της σύνδεσης του πεδίου Χιγκς με το πεδίο πληθωρισμού που προκάλεσε την εκθετική διαστολή του Σύμπαντος τις πρώτες στιγμές μετά τη Μεγάλη Έκρηξη ή τη διερεύνηση του ρόλου που μπορεί να έχει το πεδίο Χιγκς στην επιταχυνόμενη διαστολή του Σύμπαντος σήμερα.

Μια γλώσσα εξαφανίζεται κάθε 2 εβδομάδες

Από τις περίπου 7.000 διαφορετικές γλώσσες που έχουν αναγνωριστεί, πολλές θα χαθούν για πάντα λόγω της οικονομικής ανάπτυξης.

Διεθνής ομάδα ερευνητών εκτιμούν ότι εν μέσω της παγκοσμιοποίησης, μια γλώσσα εξαφανίζεται κάθε δύο εβδομάδες. Ελάχιστοι άνθρωποι γνωρίζουν για μειονοτικές γλώσσες όπως η έγιακ στην Αλάσκα, της οποίας ο τελευταίος ομιλητής πέθανε το 2008, ή τα ουμπίκ στην Τουρκία, που εξαφανίστηκαν οριστικά το 1992, λέει η Τατσούγια Αμάνο από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ (Αγγλία).

Τι ήχο βγάζει ο Ήλιος; (+video)

Η NASA μετέτρεψε δεδομένα που αφορούν το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου σε ήχους.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα από το διαστημόπλοιο Wind της Εθνικής Υπηρεσίας Αεροναυτικής και Διαστήματος των ΗΠΑ, και μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται «Sonification», ο ερευνητής Robert Alexander μετέτρεψε το ηλιακό μαγνητικό πεδίο του Ήλιου σε ήχο.

Τέλος τα σκονάκια και η αντιγραφή των μαθητών

Ένα διαφορετικό τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου βρήκαν καθηγητές στη Γουχάν (Κίνα).

Επειδή οι καθηγητές ανακάλυπταν συνέχεια μαθητές με σκονάκια, αναγκάστηκαν να πάρουν δραστικά μέτρα για να πατάξουν μια και καλή το φαινόμενο. Προκειμένου να μπορούν να ελέγχουν καλύτερα τους μαθητές, προέβησαν σε μια «καινοτόμα» μέθοδο.