Από όλα τα συναισθήματα, ο θυμός είναι αυτός που είναι ο πιο «μεταδοτικός» και εξαπλώνεται σαν πυρκαγιά στο διαδίκτυο.
Ερευνητές του πανεπιστημίου Beihang (Κίνα), ανέλυσαν περίπου 70 εκατομμύρια μηνύματα (tweets) του κινεζικού κοινωνικού δικτύου Weibo, αντίστοιχου του Twitter, τα οποία προέρχονταν από περισσότερους από 200.000 χρήστες και αφορούσαν μια περίοδο έξι μηνών. Η μελέτη συνέκρινε τα online μηνύματα με βάση το βασικό συναισθηματικό περιεχόμενό τους (οργή, λύπη, χαρά, αηδία) και σε ποιο βαθμό επηρέαζαν άλλους χρήστες να εκφράσουν ανάλογα συναισθήματα.