Back to Top

Αξίζει να δεις: Σιωπηλός εφιάλτης (Awake)

Θρίλερ αμερικάνικης παραγωγής 2008 με συνολική διάρκεια 84 λεπτά.

O «Σιωπηλός Εφιάλτης» είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με επίκεντρο ένα ιατρικό περιστατικό που λέγεται «αναισθητική επίγνωση», ένα φρικτό φαινόμενο, όπου η αποτυχημένη προσπάθεια αναισθησίας ενός ασθενή (Χέιντεν Κρίστενσεν) τον αφήνει με πλήρη συνείδηση, αλλά φυσικά παράλυτο, κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης επέμβασης μεταμόσχευσης καρδιάς. Την ίδια στιγμή, η πανέμορφη νέα σύζυγος του ασθενή (Τζέσικα Άλμπα), αναγκάζεται να αντιμετωπίσει τους δικούς της δαίμονες, καθώς ένα τρομακτικό δράμα αρχίζει να ξεδιπλώνεται γύρω από το ζευγάρι.

Η απιστία στα ζώδια


Το κάθε ζώδιο παρουσιάζει αλλαγές ως προς την συμπεριφορά του όταν δημιουργεί μια παράλληλη σχέση.

ΚΡΙΟΣ
Πώς θα τον υποψιαστείς: Ξαφνικά ξοδεύει ώρες ατέλειωτες στο Ίντερνετ, κατά προτίμηση χωμένος μέσα σε ένα δωμάτιο με κλεισμένη πόρτα. Σίγουρα αυτός δεν είναι από τους τρόπους που συνήθως προτιμά για να περνά την ώρα του ένας αεικίνητος Κριός. Είναι όμως μια από τις συχνότερες αιτίες χωρισμών μετά από on line γνωριμίες, στον τεχνολογικά ανεπτυγμένο κόσμο. Παρά τις τόσες ώρες σερφάρισμα, το «ιστορικό» της περιήγησής του θα είναι σχεδόν κενό, δηλαδή σβησμένο. Κι όσο για το προφίλ του στο facebook, μάλλον δεν είναι μόνο αυτό που νομίζεις.

Οι δικαιολογίες που θα σου πει, αν αποκαλυφθεί: «Η σχέση μας είχε γίνει πολύ προβλέψιμη». «Έτσι είμαι εγώ, τι να κάνουμε…»

Οι αιτίες που δεν θα σου πει: Βαρέθηκε και ήθελε λίγη περιπέτεια. Του άρεσε το σασπένς και η πρόκληση να καταφέρει να μη γίνει τσακωτός. Δεν σκέφτηκε τις συνέπειες.

Delivery με Ferrari στη Μελβούρνη

Το τοπικό τμήμα της McDonalds στη Μελβούρνη (Αυστραλία) κάνει delivery με μια Ferrari.

Στα πλαίσια μιας ιδέας μάρκετινγκ για την προώθηση νέων υπηρεσιών παράδοσης, το τοπικό κατάστημα της αλυσίδας McDonalds, προέβη στην αγορά ενός ανοικτού supercar. Όπως αποδείχτηκε, η κίνηση αυτή ήταν εξαιρετικά επικερδής.

Γιατί λέμε «Πως τρίβουν το πιπέρι» ;

Το πιπέρι ήταν ένα από τα πιο αγαπητά μπαχαρικά των Βυζαντινών.

Στο Βυζάντιο, οι κάτοικοι αλλά και οι αυτοκράτορες, αγαπούσαν τις πικάντικες σάλτσες και τα πολλά μυρωδικά στα φαγητά τους. Για τον λόγο αυτόν, το πιπέρι είχε περίοπτη θέση στο τραπέζι τους. Οι έμποροι της εποχής, κουβαλούσαν με τα τσουβάλια το πιπέρι από τα βάθη της Ασίας και το πουλούσαν πανάκριβα.

Οδηγίες χρήσεως σε προϊόντα που ξαφνιάζουν

Αν δώσεις περισσότερη προσοχή σε καθημερινά προϊόντα που χρησιμοποιείς, μαθαίνεις πολλά «επιμορφωτικά» πράγματα.

01. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν: «Φορώντας την δεν μπορείς να πετάξεις» (μου καταστράφηκε μια μεγάλη μου παιδική φαντασίωση).

02. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά: «Να μην χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια του ύπνου» (τώρα εξηγείται γιατί ξυπνάω πάντα χτενισμένος).

Όρεξη ανάλογη με το βάρος της παρέας σου

Το βάρος της παρέας σου σε μια ταβέρνα επηρεάζει το πόσο θα φας συνολικά.

Έρευνα αμερικανών ψυχολόγων των πανεπιστημίων Κορνέλ και Νοτίου Ιλινόις, καθώς και της Ιατρικής Σχολής Mayo, υποστηρίζει ότι είναι δυνατό να επηρεαστεί κανείς και να φάει περισσότερο ή λιγότερο, ανάλογα με το βάρος όχι μόνο αυτών με τους οποίους κάθεται στο ίδιο τραπέζι, αλλά και εκείνων που τρώνε στα διπλανά.