Οι πλανήτες αυτοί, δεν ανήκουν σε κάποιο πλανητικό σύστημα και ακολουθούν μια μοναχική ζωή κινούμενοι σε ελεύθερη τροχιά στο Διάστημα. Οι ειδικοί τους έχουν ονομάσει «άστεγους» πλανήτες, αλλά δεν είχαν καταφέρει να εντοπίσουν κάποιον μέχρι πρόσφατα.
- Home
- All posts
Η συγκεκριμένη χειρονομία επινοήθηκε από τους αρχαίους Ρωμαίους.
Την χρησιμοποιούσαν για να δηλώσουν την επιθυμία τους να θανατωθεί ένας μονομάχος. Όταν οι θεατές και ο αυτοκράτορας, που παρακολουθούσαν τις μονομαχίες αποφάσιζαν πως ήθελαν να θανατωθεί ο μονομάχος έδειχναν πάντα τη συγκεκριμένη χειρονομία. Η κλειστή γροθιά συμβόλιζε τη θήκη του σπαθιού. Αν η ετυμηγορία ήταν «θάνατος», ο αντίχειρας σηκωνόταν για να δηλώσει ότι το σπαθί πρέπει να βγει από τη θήκη του.
Την χρησιμοποιούσαν για να δηλώσουν την επιθυμία τους να θανατωθεί ένας μονομάχος. Όταν οι θεατές και ο αυτοκράτορας, που παρακολουθούσαν τις μονομαχίες αποφάσιζαν πως ήθελαν να θανατωθεί ο μονομάχος έδειχναν πάντα τη συγκεκριμένη χειρονομία. Η κλειστή γροθιά συμβόλιζε τη θήκη του σπαθιού. Αν η ετυμηγορία ήταν «θάνατος», ο αντίχειρας σηκωνόταν για να δηλώσει ότι το σπαθί πρέπει να βγει από τη θήκη του.
To διαμάντι είναι μια άλλη μορφή του γραφίτη, ο οποίος κάτω από συνθήκες υψηλών τιμών θερμοκρασίας και πίεσης μεταμορφώνεται σε ένα υλικό με πολύ μεγάλη σκληρότητα, το διαμάντι.
Τα διαμάντια είναι είτε τεχνητά είτε προέρχονται την φύση, ωστόσο τα τεχνητά διαμάντια υστερούν σε σχέση με τα φυσικά διότι στο εργαστήριο δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη οι συνθήκες παραγωγής τους. Τι το κάνει όμως να λάμπει τόσο; Tο διαμάντι έχει σαν υλικό μικρή κρίσιμη γωνία (η γωνία κατά την οποία το εισερχόμενο φως κινείται παράλληλα με την επιφάνεια). Έτσι όταν το φώς εισέλθει υφίσταται ανάκλαση στις έδρες και εγκλωβίζεται σε αυτό.
Τα διαμάντια είναι είτε τεχνητά είτε προέρχονται την φύση, ωστόσο τα τεχνητά διαμάντια υστερούν σε σχέση με τα φυσικά διότι στο εργαστήριο δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη οι συνθήκες παραγωγής τους. Τι το κάνει όμως να λάμπει τόσο; Tο διαμάντι έχει σαν υλικό μικρή κρίσιμη γωνία (η γωνία κατά την οποία το εισερχόμενο φως κινείται παράλληλα με την επιφάνεια). Έτσι όταν το φώς εισέλθει υφίσταται ανάκλαση στις έδρες και εγκλωβίζεται σε αυτό.
Συντάκτης: Βασίλης Τσίπης
Μία διαφορετική πλευρά των αγαπημένων τετράποδων απαθανάτισε ο βραβευμένος φωτογράφος Seth Casteel.
Για την ακρίβεια, Seth Casteel επιχείρησε και με μεγάλη επιτυχία μάλιστα, να «συλλέξει» 80 πορτραίτα σκύλων τη στιγμή που βουτούσαν στο νερό. Για να καταλήξει ο φωτογράφος στη συγκεκριμένη συλλογή, χρειάστηκε να δουλέψει με περισσότερα από 250 σκυλιά. Όπως αποκαλύπτει, δεν είχαν μπει ποτέ στο νερό μέχρι τη στιγμή που τον συνάντησαν.
Σύμφωνα με έρευνα του Western University, το 88% των (φρεσκο)χωρισμένων χρηστών του Facebook, παρακολουθεί τη δραστηριότητα των πρώην συντρόφων τους στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης, ότι και σε περίπτωση που πάψουν να είναι "φίλοι", το 70% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι εξακολουθούσε να κατασκοπεύει τον/την πρώην, μέσω κάποιου κοινού "φίλου".
Αυτό ο κωδικός λέγεται Barcode. Κάθε Barcode αποτελείται από 13 ψηφία. Στις άκρες και στο κέντρο υπάρχουν τρία ζευγάρια γραμμών που είναι μακρύτερα από τα άλλα. Αυτές λέγονται γραμμές ορίων και επιτρέπουν στο σαρωτή να προσδιορίσει που αρχίζει και που τελειώνει ο κώδικας.
Βρέθηκε η περιβόητη τοποθεσία που εννοεί η παροιμία. Βρίσκεται στις Φερρόες νήσους.
Πρόκειται βέβαια για ένα παιχνίδι του φωτογράφου, αφού ο γκρεμός είναι ύψους 100 μέτρων, ενώ η λίμνη πίσω του βρίσκεται μόλις 30 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας. Με λήψη από τα 140 μέτρα όμως και την κατάλληλη οπτική γωνία, δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι βρίσκονται στο ίδιο υψόμετρο.