Το πρώτο αυτοκίνητο της Volkswagen κατασκευάστηκε από τον μηχανικό Ferdinard Porsche, ιδρυτή της μετέπειτα Porsche. Στις αρχές του 1930, ο Αδόλφος Χίτλερ ήθελε να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορεί να αγοραστεί από όλους τους Γερμανούς εργάτες και πολίτες της χώρας. Ένα εγχείρημα, το οποίο ανατέθηκε στον κορυφαίο μηχανικό της εποχής, στον Φερδινάνδο Πόρσε . Ο Ferdinard παρουσίασε το πρώτο αυτοκίνητο το 1938, που δεν ήταν άλλο από το θρυλικό «Σκαραβαίο».
Ο Χίτλερ είχε θέσει στον Porsche τρεις απαιτήσεις τις οποίες έπρεπε να καλύπτει το αυτοκίνητο: (α) Να μπορεί να μεταφέρει δυο ενήλικες και τρία παιδιά, (β) Να μπορεί να πιάσει την ταχύτητα των 100 km/h, και (γ) να μην κάνει πάνω από 1000 γερμανικά μάρκα εποχής (τόσο κόστιζε περίπου μια μοτοσικλέτα), ώστε να μπορούν να το αποκτήσουν όλοι. Για τον τελευταίο λόγο άλλωστε, επέλεξε το όνομα VOLKSWAGEN (σε μετάφραση: Το αυτοκίνητο του λαού). Δίπλα από το εργοστάσιο παραγωγής μάλιστα, χτίστηκε μια ολόκληρη πόλη για την διαμονή των εργατών, το σημερινό Wolfsburg (Βόλφσμπουργκ).
Ο «Σκαραβαίος», σημείωσε τεράστια επιτυχία, όχι μόνο εκείνα τα χρόνια, αλλά μέχρι και τις αρχές του 21ου αιώνα (2003), όπου αντικαταστάθηκε με νέο μοντέλο. Τα νούμερα πωλήσεων του είναι εντυπωσιακά: 21.000.000 εκατομμύρια πωλήσεις σε 70 χρόνια ιστορίας, με το βασικό σχήμα του αυτοκινήτου να παραμένει αναλλοίωτο. Σήμερα, η Volkswagen μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί η πιο πετυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, καθώς λόγω της μεγάλης της εμπορικής επιτυχίας, έχει καταφέρει να εξαγοράσει πολλές γνωστές εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων: Audi (Γερμανία), Bentley (Μεγάλη Βρετανία), Bugatti (Γαλλία), Lamborrghini (Ιταλία), Seat (Ισπανία), Scania (Σουηδία) και Skoda (Τσεχία).
Πηγές: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vintage_Volkswagen_Beetle_on_country_road_%28Unsplash%29.jpg