Από που πηγάζει ο εθισμός στα social media;
Η κεντρική ιδέα της αμερικάνικης μελέτη ήταν ότι όταν μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας, ενεργοποιείται το σύστημα ανταμοιβής του εγκεφάλου. Στην ερευνά τους, η Diana Tamir και ο Jason Mitchell έκαναν μαγνητική τομογραφία σε 212 άτομα, ζητώντας να εκθέσουν τις απόψεις τους για την προσωπικότητά τους και για άλλους ανθρώπους.

Η αιτία σε αυτό το απρόβλεπτο μοτίβο φαίνεται να είναι βαθιά ριζωμένη για έναν πολύ βασικό λόγο: Ακριβώς τον ίδιο κύκλο αγωνίας και ενθουσιασμού παρακινεί τα ζώα να συνεχίσουν το κυνήγι για να βρουν τροφή. Τα εισερχόμενα e-mail, το Facebook, οι κουλοχέρηδες κ.α. απλά εστιάζουν σε έναν μηχανισμό που είναι τέλεια σχεδιασμένος, ώστε να είναι σίγουρο ότι δεν χάνουμε το ενδιαφέρον μας για την πιο βασική εργασία που πρέπει να επιτελούμε, η οποία είναι να κρατάμε τον εαυτό μας στη ζωή.
...επιμέλεια: Ελευθερία Τζώη