Back to Top

Φοιτητής χωρίς χέρια δίνει μαθήματα ζωής

Ο Cao Huishen έχασε τα χέρια του σε ένα ατύχημα όταν ήταν μόλις οκτώ ετών.

Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε από το να συνεχίσει να ζει τη ζωή του, έστω κι αν χρειάστηκε πολλές φορές να γράψει, να οδηγήσει το ποδήλατό του, να παίξει κιθάρα ακόμη και να φάει με τα πόδια. «Ήταν ο μόνος τρόπος για να πάω μπροστά. Είχα μόνο τα πόδια μου, και αυτά έπρεπε να μάθω να χρησιμοποιώ για να κάνω τα πάντα».

Φοιτητής σήμερα στο Software Engineering Institute στην πόλη Wuhan στην Κίνα, σπουδάζει Τεχνολογία Υπολογιστών, ενώ παράλληλα είναι από τους πλέον «ενεργούς» φοιτητές, συμμετέχοντας σχεδόν σε όλες τις δραστηριότητες της σχολής: Μουσική, ποδήλατο, γυμναστική, διάβασμα, γράψιμο. Στην αρχή δυσκολεύτηκε πολύ, αλλά τώρα είναι υπερήφανος για τον εαυτό του, όπως δηλώνει. Δεν παραλείπει παράλληλα να τονίζει την αξία των φίλων του, από τους οποίους παίρνει κουράγιο και δύναμη.

Για να μπορέσει βέβαια να πληρώσει τα δίδακτρα του πανεπιστημίου, έπρεπε να εργάζεται, καθώς κατάγεται από μια φτωχή οικογένεια της Κίνας. «Για το λόγο αυτό έμαθα να οδηγώ και ποδήλατο. Μοίραζα εφημερίδες στις γειτονιές. Ό,τι μπορούσα έκανα για να σπουδάσω. Τίποτα δεν σου χαρίζεται. Η ζωή θέλει αγώνα και εγώ έμαθα να αγωνίζομαι στα δύσκολα. Δεν είμαι άχρηστος και δεν αισθάνθηκα ποτέ έτσι. Θέλω να είμαι ένας καλός πολίτης, να μορφωθώ και να διασφαλίσω ότι θα έχω μια πραγματική συμβολή στην κοινωνία που ζω», αναφέρει ο Cao.





0Comments

Δημοσίευση σχολίου

γράψε το σχόλιό σου...