Κι όμως το καθημερινό μπάνιο είναι μια «ξπαγίδα θανάτου» για τον οργανισμό μας.
Μεγάλο ρόλο στο να θεωρείται το καθημερινό μπάνιο αυτονόητο στις σύγχρονες κοινωνίες έχει παίξει η βιομηχανία της διαφήμισης, όπως αυτή εκτινάχθηκε ιδιαίτερα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά. Οι μεγάλες εταιρίες καλλυντικών και απορρυπαντικών κυκλοφόρησαν ορισμένες εξαιρετικά εύστοχες διαφημίσεις, κάνοντάς μας να πιστεύουμε πως το καθημερινό μπάνιο είναι όχι μόνο συνώνυμο της επαγγελματικής μας επιτυχίας, αλλά και της ερωτικής μας ζωής.
Μεγάλο ρόλο στο να θεωρείται το καθημερινό μπάνιο αυτονόητο στις σύγχρονες κοινωνίες έχει παίξει η βιομηχανία της διαφήμισης, όπως αυτή εκτινάχθηκε ιδιαίτερα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά. Οι μεγάλες εταιρίες καλλυντικών και απορρυπαντικών κυκλοφόρησαν ορισμένες εξαιρετικά εύστοχες διαφημίσεις, κάνοντάς μας να πιστεύουμε πως το καθημερινό μπάνιο είναι όχι μόνο συνώνυμο της επαγγελματικής μας επιτυχίας, αλλά και της ερωτικής μας ζωής.